Ve spojení s monitorem, nebo jakýmkoliv statickým obrazem je to naprosto nepoužitelné. Leda by ten obraz měl 360° a hýbal se jen hud, ale nikoliv okolní prostředí při otáčení. Prostě jako v reálu, ale s normálním monitorem, televizí, nebo projektorem je to úplně k ničemu. S Oculus Rift apod. je to taky kravina, protože se obraz promítá přímo před očima a tak není vidět samotná zbraň. Takže VR nepřipadá v úvahu. Co by snad trochu dávalo smysl by byla rozšířená realita, jakou prezentuje Microsoft se svými Hololens.
Pokud má něco smysl, tak jedině, když se to bude vyvíjet společně, aby byla zajištěna 100% kompatibilita a funkčnost.
Tohle má víc problémů, které se musí vyřešit, než si možná spousta lidí uvědomuje.
Zkuste si představit samotné míření s něčím před očima, co vám bude promítat obraz a vy budete mířit vlastně do prázdného prostoru.
Muselo by zde být ještě nějaké velmi přesné čidlo sledující oči, které by zjišťovalo kam se hráč dívá.
Ono totiž střílet z virtuální pistole a skutečné je jako hrát závodní hru a jet skutečný závod. Bude se to blížit realitě, ale stále to zdaleka nebude skutečné. V reálném světě totiž hraje roli mnohem víc faktorů, než ve hře.
Takže to je jen hračka a ne něco, co má nahradit zbraň a simulovat její používání. Takové hračky tu už byly dávno. Proč podporovat vývoj něčeho už vynalezeného?
Odpovědět0 0